TERUG NAAR PROGRAMMA
Als gemeente willen we dicht bij de burger staan en toegankelijk zijn.
- We zorgen voor een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening met online burgerloketten en mobiele applicaties voor het opvragen van documenten en vergunningen, het melden van klachten, het reserveren van een culturele voorstelling, enz.
- Maar daarnaast zorgen we voor voldoende fysieke openingsuren en bereikbaarheid van de diensten voor de inwoners. Digitale uitsluiting willen we ten allen prijze vermijden.
- We gieten de website in een gebruiksvriendelijker en aantrekkelijker kleedje zodat onze inwoners er sneller hun weg vinden.
- We herbekijken ook het systeem van zaalreservaties en materiaalreservaties zodat dit ook efficiënter kan.
- We blijven investeren in onze gemeentelijke diensten en versterken die. We zorgen voor opleidingen o.a. over de complexe regelgeving rond o.a. milieu, ruimtelijke ordening. We voorzien de nodige middelen om goed te kunnen werken
- We bekijken welke diensten we anders moeten organiseren om de werking te versterken.